2014. december 23., kedd

Nem sokára karácsony

Na kit mit vesz a párjának /családjának ajándékot  ? :)
Én a páromnak egy guminőt veszek...DEHOGY !! :D 
(de azért kíváncsi  lettem volna a fejére :P)
Szeretem a karácsonyt , ilyenkor összejön a család.
DE sajnos sok család csak karácsonykor jön össze ...

A karácsony nem éppen arról szól hogy most akkor NA ajándékozunk stb...
HANEM
Nekem arról szól meg szerintem sok más embernek is:
A SZERETETRŐL !
És nem csak karácsonykor jönnek el rokonok..
hanem máskor is...nem csak az ajándékokért jönnek el , ha nem azért hogy valóban a családdal legyenek.

DE azért jó az ajándék ugye?? :D 
Én pl: nagyon szeretek anyumnak segíteni a fát díszíteni. Tudni kell nekünk otthon már lassan 3 éve mű fenyők van, tudom hogy ez nem annyira hangulatos, de én nem szeretem ha igazi karácsonyfánk van, azért mert szegényeket kivágják :(...

Jobban szeretek ADNI MINT KAPNI :) 
köszönöm hogy elolvastad ,pisztácia :*

 


 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése